Σε καμία περίπτωση δεν είμαι κριτικός κινηματογράφου. Όλοι οι κινηματογράφοι ίδιοι μου φαίνονται άμα σβήσουν τα φώτα.

21.2.23

THE WONDER


4/10

Κάπου στα 1800φεύγα, μια μικρή κοινότητα στην Ιρλανδία καλεί μια νοσοκόμα από το Λονδίνο, για να παρακολουθήσει/φροντίσει ένα κορίτσι που ισχυρίζεται ότι έχει να φάει τροφή πάνω από 4 μήνες. 

Το ίδιο ισχυρίζονται και οι γονείς της, οι οποίοι θεωρούν ότι πρόκειται περί θαύματος και ως τέτοιο το προωθούν στην τοπική κοινωνία. 

Ενδιαφέρον θέμα με τους αγίους του στανιού και τους τσαρλατάνους που επιζούν μέχρι και σήμερα. Θα μπορούσε να είναι θρίλερ, θα μπορούσε να είναι ένα μυστηριώδες ψυχολογικό δράμα, δυστυχώς κατέληξε να είναι ένα μονότονο σούρσιμο μέσα στα βαλτοτόπια της Ιρλανδίας με μόνη βάρκα τη Φλόρενς, που βαρέθηκε λίγο γιατί δεν είχε σήμα στα γυρίσματα και δεν μπορούσε να προχωρήσει το Homescapes.

🟢

-η "ευλογημένη" πιτσιρίκα. Παίζει αρκετά καλά, οι σκηνές της με την Φλόρενς αρκετά καλές.

-η Φλόρενς. Decent αν και σε κάποια σημεία νόμιζε ότι είναι στο Black Widow ή εγώ το νόμιζα γιατί κοιμήθηκα. 

-Ιρλανδία (ΑΝ γυρίστηκε εκεί), όπως και να χει ΜΠΡΑΒΟ χωράφια.

🔴

-πλοκή/ρυθμός. Βαρετό και αργό, μας πήρε λίγο και γείραμε, ξυπνήσαμε στο όρθιο ράντομ σεξάκι, μου λέει η γυναίκα μου "καλέ τι γίνεται;" λέω "κάτσε να το πάω πίσω, να καταλάβουμε γιατί επηδιόντο". Δεν καταλάβαμε, ναναι καλά τα παιδιά, δε κρίνουμε.

-το πλότ τουίστ με το θαύμα. Έχω απορίες που δεν έχουν σημασία, αφού τις ξεπέρασαν οι συγγραφείς, εγώ πάσο.

-ρε, τον CIARAN HINDS ΔΕ ΘΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΒΑΛΕΙΣ ΚΟΜΠΑΡΣΟ ΡΕ.

-το κλείσιμο της ταινίας. ΕΠΡΕΠΕ να έχει εμφανιστεί ο Σατανάς που θα τον έπαιζε ο Ozzy. ΚΑΛΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑΣΠΑΓΕ. 

VERDICT

Το σκυλί του Μπάσκερβιλ, χωρίς σκυλί, χωρίς Μπάσκερβιλ, χωρίς Σέρλοκ και χωρίς του.

Μήπως να δείτε Σέρλοκ στην ίδια πλατφόρμα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Review Bin