Σε καμία περίπτωση δεν είμαι κριτικός κινηματογράφου. Όλοι οι κινηματογράφοι ίδιοι μου φαίνονται άμα σβήσουν τα φώτα.

18.11.22

TICKET TO PARADISE


3/10 ή 10/10. Ανάλογα με το ποιός γράφει.

Σκάσε, αναλαμβάνω εγώ, μας έχεις πρήξει με τις μπαρούφες σου.

Αγάπη μου, τα παιδιά περιμένουν μια ειλικρινή άποψη. 

ΜΙΛΗΣΑ.

Λοιπόν, εδώ έχουμε μια αγαπουλίτσικη ταινιάρα γιατί το άλλο το πολεμικό είναι 2.5 ώρες και ούτε να το σκέφτεσαι. 

Η θεάρα Τζούλια και ο γοητευτικός Τζορτζ Κλούνεΐ που ομορφαίνει όσο μεγαλώνει και είναι άδικο γιατί οι άντρες απλά αφήνουν ένα μούσι και τέρμα, τώρα που είπα μούσι μην ξαναδώ τρίχες όταν ξυρίζεσαι.

Τι έλεγα; 

Α,ναι, είναι χωρισμένοι και πάνε στον γάμο της κόρης τους στο Μπαλί που γνώρισε έναν αγρότη φυκιών και παρατάει την δικηγορία στο L.A. 

Αγάπη μου, ο τύπος είναι αγρότης φυκιών, έχεις χάσει τουλάχιστον 3 αστεία με αυτό.

Βουλώνεις λίγο; 

Λοιπόν, εκεί η Τζούλια θα φέρει μαζί της και τον γκόμενο αλλά δεν μας νοιάζει γιατί στην πραγματικότητα είναι ακόμα ερωτευμένη με τον Τζορτζ και μέσα από απίστευτα σκηνικά, θα γεφυρωθεί το χάσμα ανάμεσα τους.

Δεν μπορείς να γράψεις ότι γεφυρώνεται το χάσμα,  είναι σπόϊλερ. 

Σπόϊλερ είναι η μούρη σου, κανείς δεν θα το δει για την υπόθεση. Λοιπόν, η Τζούλια φοράει μερικά ωραία φορέματα και μερικά μιεχ, τα τοπία είναι φανταστικά και θα κλάψετε σε πολλά σημεία. 

Όχι αν έχουν εγκέφαλο. 

Άρα εσύ έπρεπε να κλαις σε όλη την ταινία. 

Καλό, σε έχω μάθει σωστά.

Είχα χιούμορ και πριν από σένα κύριε αστείε.

🟢

-Μπαλί. Μπράβο φύση. 

-Τζούλια. Θεάρα.

-Τζορτζ. Μπουχέσας. Θεός είναι σκάσε.

-συγκίνηση. Για τον χρόνο που χάσαμε. Title of your sex tape. Ρεσυ είσαι καλή, φέρε λίγο το πληκτρολόγιο μία.

🔴

-τζενέρικ ατενίσματα στον ωκεανό κάθε τρίτη σκηνή. 

-ηλίθιο χιούμορ. Καλύτερο απτο δικό σου. 

VERDICT 

Τσιμουδιά εσύ. Λοιπόν, σοκολάτες και μασάζ στα πόδια απτον αντρούλη σας, ταινιάρα.

Έφυγε;

Έφυγε. 

Προσποιηθείτε μικρόβιο στομάχου και κλειδωθείτε στην τουαλέτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Review Bin